פרסום
פרסום הוא אמצעי ליצירת קשר עם קהל היעד באמצעות תקשורת המונים.
הפרסום כתהליך הוא פעולת תקשורת מתוכננת , המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים מצומצמים לקהלי מטרה רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים .מטרתו של הפרסום הוא להגדיל מודעות. הפרסום נועד להעלות מודעות לקיומו של דבר מה, ולחולל תהליך שסופו הינו קיומה של מכירה. מטרתו הסופית של הפרסום היא , אינה יצירתם של יצירות אומנות אלא הגדלת המכירות והעשרת כיסם של לקוחות המשרד.

פרסום הוא אמצעי ליצירת קשר עם קהל היעד באמצעות תקשורת המונים.
הפרסום כתהליך הוא פעולת תקשורת מתוכננת , המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים מצומצמים לקהלי מטרה רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים .מטרתו של הפרסום הוא להגדיל מודעות. הפרסום נועד להעלות מודעות לקיומו של דבר מה, ולחולל תהליך שסופו הינו קיומה של מכירה. מטרתו הסופית של הפרסום היא , אינה יצירתם של יצירות אומנות אלא הגדלת המכירות והעשרת כיסם של לקוחות המשרד.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה